Veelgestelde vragen
Kan ik sieraden eerst bekijken?
Ja zeker, bij Lies staat persoonlijk contact voorop. Neem contact op en we bespreken de mogelijkheden!
Hoe weet ik welke ringmaat het best mij past?
Bij Lies Evers wordt de Europese ringmaten aangegeven. Deze staat voor het aantal millimeters van de binnencirkel van een ring. Maat 50 houdt dus in dat de binnencirkel van een ring 50 mm is.
Er zijn modellen die niet op maat gemaakt kunnen worden.
Een eenvoudige manier op je ringmaat op te meten;
Maak gebruik van een lintje of een koordje waarmee je de omtrek van de vinger meet.
Doe het lintje niet te strak, maar losjes, om de vinger en meet daarna met een liniaal het lintje. Hiermee heb je de omtrek van je vinger berekend.
Als ik niet tevreden ben met mijn aankoop?
De sieraden worden met veel liefde en aandacht geselecteerd en of gemaakt. Mocht je desondanks niet tevreden zijn met je aankoop, dan kun je dit binnen twee weken aan Lies Evers laten weten en ongedragen en onbeschadigd retourneren. In overleg wordt er naar een passende oplossing gezocht, inclusief de mogelijkheid tot terugbetaling. Retourzendingen dienen vooraf kenbaar te worden gemaakt via lies@liesevers.com en kunnen (alleen op afspraak!) worden geretourneerd bij het bezoekadres of naar het bezoekadres opgestuurd worden via aangetekende verzending.
Zijn er kosten voor het vermaken van een sieraad?
Indien een aangekocht sieraad vermaakt moet worden, worden de kosten hiervoor in rekening gebracht. De hoogte van de kosten wordt vooraf besproken en vastgesteld.
Kan ik bestellen via de website?
Neem contact met mij op en we bespreken de mogelijkheden.
Hoe kan ik betalen?
Pinnen of contant betalen of overmaken is mogelijk. Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW.
Kan het juweel verzonden worden?
De aankopen worden na betaling verzekerd opgestuurd. De verzendkosten worden in rekening gebracht. De zending kan je volgen via een Track &Trace code. Neem contact met mij op en we bespreken de mogelijkheden.
Iets laten maken of vermaken, hoe lang duurt het dan?
Ieder stuk is anders en heeft een andere benadering nodig. De duur zal daarom per item verschillen, natuurlijk gaat dit altijd in overleg met de klant.
Kan ik een opdracht annuleren?
Als je een opdracht wilt wijzigen of annuleren, dan dien je dit zo spoedig mogelijk te doen. Doe dit per e-mail (lies@liesevers.nl) of telefonisch (nummer 06-15184241).